ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

εν χο(ω)ρώ στα κύματα




εν χο(ω)ρώ  στα κύματα

Αφρός πάνω στα κύματα.
Λευκά μου ατοπήματα
κρατάτε με γερό,
δεν έχω πια καιρό
γι’ άλλα ονείρατα

Θαλασσινά σκιρτήματα,
κηδέψτε μου τα κρίματα
στ’ απέραντο νερό,
δεν έχω πια καιρό
γι’ άλλα ονείρατα

Πολλά πια τα χτυπήματα
και λίγα τα φιλήματα.
Αγέρι μου ιερό,
δεν έχω πια καιρό
γι’ άλλα ονείρατα

Και νάτα τα μηνύματα!
Καρδαμωμένα μνήματα
μου ψάχνουν τον ντορό.
Δεν έχω πια καιρό
γι’ άλλα ονείρατα

Ελπίδες μου, σεις, θύματα,
μεγάλα μικροκύματα,
τελειώστε το χορό,
δεν έχω πια καιρό
γι’ άλλα ονείρατα

ΓΙΩΡΓΗΣ Π. ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗΣ

Από την «ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΗΜΑΤΑ»

1 σχόλιο: