ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

μικρό μου σωματίδιο



μικρό μου σωματίδιο

..κι όταν ο χρόνος θα σου απαλλοτριώσει τα όνειρα,
εσύ εκεί, στη σκιά του Θεού,
μείνε ένα ίχνος ύλης και αντιϋλης
αιωρούμενο στο στερέωμα
κι ανάμεσα στα πρωτόνια, τα νετρόνια, τα μποζόνια,
ανάμεσα στους αστέρες και τους καινοφανής και τις μαύρες οπές,
κρατήσου εσύ ένα ταπεινό σωματίδιο του Χέϊγκς.
Έχοντας όχημα τον έρωτα,  ταξίδευε διαρκώς προς το πουθενά,
αποδεικνύοντας  σιωπηλά στο Θεό την ύπαρξή σου
μες στην ανυπαρξία Του και τανάπαλιν.
Έτσι που να μοιάζει πως τα πάντα είναι το τίποτα
και πως το τίποτα είναι τα πάντα.
Έτσι πορεύσου
μικρό μου σωματίδιο.

Γιώργης Π. Δρυμωνιάτης
Από την ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ
Φωτο...χθεσινή πανσέληνος στο λιμάνι των Κυθήρων

2 σχόλια:

  1. Δε ξέρω τι λέτε εσείς οι μορφωμένοι, μα εγώ από έγκυρες πηγές έμαθα πως το φεγγάρι ως αμφισεξουαλικό που είναι συχνά πυκνά το κουτουπώνει ο ήλιος και το καθιστά πανσέληνο και κείνο γεννοβολά αστράκια... Αυτή είναι η μεγάλη αλήθεια για την πανσέληνο...Επιτέλους να λάμψει η αλήθεια .. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ανάμεσα στ' αστράκια , γεννάει και κάτι λαμπερά πρόσωπα που φέγγουν προς τα πρόσωπα των φίλων τους και τα κάνουν κι εκείνα πανσέληνο που και που...Ευχαριστώ, Δήμητρα!!

      Διαγραφή