ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Ξανά

Ξανά

Θα περπατήσουμε ξανά μαζί
στους μεγάλους δρόμους,
στις θάλασσες ξανά μαζί
θα ξανοιχτούμε,
στη θαλπωρή και στην πληγή μαζί,
θα ‘ναι η μέρα πιο καλή,
αν ξαναγαπηθούμε.

Πάρε το χέρι μου κουπί
κι αγέρι από τα μάτια μου δανείσου.
Μπορούμε , αδερφή ψυχή,
στις τρικυμίες της ζωής
μαζί ξανά να πορευτούμε
και τη γαλήνη στην πορεία τη σκληρή,
ξανά μαζί να ζήσουμε,
αν ξαναγαπηθούμε.

Κι αν μας θολών’ η σκοτεινιά
την όρασή μας
κι αν μας πλακώνει την ψυχή
η δυσωδία η βρωμερή
μιας κοινωνίας που σαπίζει
μέσα σε ψέμα και σε πλάνη οικτρή
κι αν νιώθουμε πως πάμε να χαθούμε,
θα φέξει πάλι πορφυρή ανατολή,
θα ξημερώσει μέρα πιο καλή,
αν θα ξεσηκωθούμε.

Πυρπόλησε, καρδιά μου φλογερή,
τα όνειρα εκείνων που ποθούνε
ξανά να ζήσουνε ζωή αληθινή.
Όλα η αγάπη τα μπορεί.
Κι εμείς θα γίνουμε και πάλι ικανοί,
αν ξαναγαπηθούμε
και μες στη μάχη τη σκληρή
σαν δάχτυλα σε θέλησης γροθιά

ξανά αν ενωθούμε.

Γιώργης Π. Δρυμωνιάτης
Από την 
ΑΝΑΣΤΗΤΩ Ο ΛΑΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου