ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΟΙΗΣΗ

Αφιερωμένο σε όλους εσάς που θα μας ακολουθείσετε στην

ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΟΙΗΣΗ

Συμπόσιο

Στην αιώνια εορτή της αγάπης
θα είμαι διαρκώς παρών.
Στον αέναο χορό της ζωής
χορευτής σ' έκσταση θα είμαι.
Κι όσο μπορώ θα μονοδρομώ τη ρότα μου
προς τα εκεί που κατοικεί η Ποίηση,
για να δύναμαι αιώνια ν' αγαπώ
κι ατελεύτητα να χορεύω με τη ζωή μου
κι εκείνο το "μαζί" ν' απολαμβάνω
όταν εσάς αγκαλιάζω
στα σταυροδρόμια που συναντιούνται
τα όνειρά μας με τις πράξεις μας

Γιώργης Δρυμωνιάτης

Το Καλλιτεχνικό Σωματείο

ΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΥΔΡΑΝΗ
επ’ ευκαιρία της Παγκόσμιας ημέρας Ποίησης
οργανώνει

τριήμερο συμπόσιο με τίτλο:

«ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΟΙΗΣΗ»
Ευμολπιδών 9α, Γκάζι , Αθήνα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου