ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Εκεί θα σε ταξιδέψω

Εκεί θα σε ταξιδέψω

Εγώ, ο χρόνος κι εσύ
παρατημένοι σ' ένα νησί
καταμεσίς στην αιωνιότητα.
Κάθετα στις γραμμές των οριζόντων
τα βλέμματά μας,
κατακόρυφος ο ουρανός
στα σπλάχνα μας.
Κι απ' το βυθό αναμενόμενη
η κορυφαία στιγμή θ' αναδυθεί,
καθώς θα διαστέλλεται η αιωνιότητα
μες στην αγάπη.
Η αγριότητα των ανθρώπων
δεν συμβαδίζει με τις ψυχές μας,
μικρή μου Ανατολή.
Σ' ένα νησί, που,  κάπου, ...δεν μπορεί,
θα υπάρχει,
εκεί θα σε ταξιδέψω για να γλιτώσω το φως
από τους φονιάδες.

Γιώργης Π. Δρυμωνιάτης
Από την "ΑΝΘΗ ΤΟΥ ΒΥΘΟΥ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου