ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009


Όνειρο

Όνειρο θερινής νυκτός μου
είν’ ο εαυτός μου
κι όλα τ’ εντός κι εκτός μου
όνειρα θερινής νυκτός μου.

Όνειρο θερινό εντός μου
είν’ ο ουρανός μου
κι όλο το φως του κόσμου
όνειρο θερινής νυκτός μου.

Άραγε είσαι συ δικός μου,
φως τ’ έρωτός μου;
ή οπτασία είσαι του νοός μου
κι όνειρο θερινής νυκτός μου;

Και συ Θεέ μου, Ουρανέ μου,
σπήλαιο τ’ ανέμου,
είσαι και συ ‘να ψέμα κόσμου
κι όνειρο θερινής νυκτός μου;

Όνειρο θερινής νυκτός μου
είν’ ο εαυτός μου
κι όλα τ’ εντός κι εκτός μου
όνειρα θερινής νυκτός μου.

ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΚΑΡΣΟΥΡΗΣ
Από τη συλλογή "ΠΗΛΙΚΟΝ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου