ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Μικροδώρο


Θάθελα
να σου κάνω δώρο από ψυχής
ένα φιλί μου,
πρωτόφιλο, αλλοιώτικο φιλί,
που πέρ' από τα χείλη σου
και της ψυχής σου τ' απαλά
κι ευαίσθητα σημεία της χαράς
θάθελα ν'ακουμπήσει.

Θάθελα
τη μέρα της γιορτής,
κρυφά και μυστικά,
να σε φιλήσω ολικά
Κόρη των τραγουδιών μου!!!


Κι ενδιαμέσως,
μεταξύ τεσσάρων χαλαρά
κλειστών ματιών
και του ωραίου ρίγους,
ψιθυριστά να σου εκπέμψω
την ηχώ του εντός μου.

Θάθελα, στο γεννέσιό σου,
στη γιορτή σου, στη χαρά σου,
να σου κάνω δώρο
ένα μικρό χλωρό φιλί,
συσκευασμένο σ' ασημένιο
περιτύλιγμα ψυχής,
που δίχως λόγια,
"σ' αγαπώ"
εντός σου ν' αντηχήσει.......

Γιώργης Π. Κασιμάτης-Δρυμωνιάτης
Από τη συλλογή
ΕΡΩΤΑΡΩΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΔΑΚΡΥΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου