ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

ενάντια στην αμαρτία του φόβου

……έϊ εσείς! των μικρών μου πόθων
μεγάλα όνειρα,
των μικρών μ’ ονείρων
πόθοι γίγαντες,
άντε, ταξιδέψτε με
φεγγαρόβαρκες
πέρ’ απ’ τα πελάγη
του ασύλληπτου,
μες στ’ ανθολιβάδια
του ανυπέρβλητου,
στις σκιές των όντων
του πλατύδασους
ταξιδέψτε με.
‘Κει, στους αμπελώνες
του Διόνυσου
μ’ άγκυρες και κάβους
πρυμνοδέστε με.
Ας ήταν,
-όσο γέρνω-,
πάντα να χορεύω
και να τραγουδώ!
Κι όσο γερνώ,
ας ήταν,
ενάντια στο φόβο,
πιότερο να γλεντώ!
Ας ήτανε στου βίου
τον διαστημικό
της φεγγαρόβαρκάς μου
τον πηγαιμό,
θεό να μην φοβάμαι,
ούτε θάνατο,
ούτε τον εαυτό μου,
τον ολιγοήμερο!
ΑΡΙΣΤΟΚΛΗ ΚΑΡΣΟΥΡΗ
Από τη συλλογή
"ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΡΜΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου