ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011




Το πιο ακριβό μου συννεφόνειρο

...κι έλεγα.....
Αγάπη. Φόρτωσέ με ,
φόρτωσέ με μ' όνειρα.
Δώσε μου ώθηση
ιπτάμενος στα σύννεφα....
...ας το γελούν οι άλλοι....
Όνειρα στα σύννεφα!!!
Άϋλο όφελος ζωής!!!
Κι όταν θα ρθει να τα σκοτώσεις,
γκρέμισέ με από ψηλά...
Να σπαστεί το σύννεφο...
Με πάταγο να πέσω.
Όχι αθόρυβα στη λάσπη....
όχι σκουλήκι, όχι σκουλήκι,
....μη με αφήσεις να συρθώ ποτέ....
Το πιο ακριβό μου συννεφόνειρο,
 Αγάπη,
τούτο είναι...

ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ -ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
Από τη συλλογή
"ΔΕΙΚΤΕΣ ΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΡΟΛΟΓΙΩΝ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου