ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Παραλία Χαλκός, Κύθηρα. Φωτό Αλέξανδρος Τσίμπος.
 
Θαλασσόβραχε
 
Κράτα με, βράχε, κράτα με
ζεστόν στην αγκαλιά σου.
Και συ, πλατύ ορίζοντα
πάρε με στο μακριά.
Να πάω, να 'ρθω, ν' ανεβώ,
να πέσω , να γελάσω,

να κλάψω και να σ' αρνηθώ,
να σ' έχω, να σ' αντέχω,
ζωή που μοιάζεις θάλασσα,
ψυχή που βράχος μοιάζεις.
Καρδιά μου, Θαλασσόβραχε,
ορθή στο κύμα στάσου.....
 
ΓΙΩΡΓΗΣ Π. ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗΣ
Από το ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΠΟΙΚΙΛΩΝ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου