ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2013

Πίνακας: Βαν Γκογκ, Ο Σπορέας


 

Σπορά

Ε! Γη μου τρυφερή… γυμνούλα μου..
ομορφοπόδα  θηλυκιά ρωγμή,
καρδούλα μου.
Μη φεύγεις…μη….
Ενδιαφέρομαι για Έρωτα , το ξέρεις.
Ναι, ναι,
ωσάν αυτόν που στα λουλούδια πάνω
πεταλούδες κάνουν φανερά,
σαν τα βατράχια, μέσα στα νερά,
όπως αυτόν που στις γατούλες
τα γατιά τ΄ αρσενικά .....
γατίσια, άγρια σπορά...

Σαν 'κείνον....-τον θυμάσαι;-
μες στα στάχυα
που κυλιστήκαμε μ' ορμή;
Που τρόμαξαν τα φίδια κι οι αράχνες
απ' το θόρυβο ζωής
κι απ' τις φωνές της ηδονής
και τα τζιτζίκια τραγουδούσαν,
σπείρε!! σπείρε!!!
έ ο έ και τζι τζι τζι,
κι ύστερα γέννησες...
μου γέννησες ζωή,
ομορφοπόδα μου γυμνή…

ω Κύριε!...μού γέννησε...
μια θημωνιά παιδιών η Γη μου,
απ’ τον κρατήρα μου
ζέον υγρό, κλαγγή κορμιών…
φωτιά η κλήρα μου....


Νοιώσε με...Θέλω Έρωτα κι απόψε....

Θέλω και άλλην θημωνιά…
Έχω πολλήν ζωή ακόμα να σου σπείρω,
Μοίρα Μου.....

ΓΙΩΡΓΗΣ Π. ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗΣ
Από την ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ