ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Ολιγολογίες και Πολύλογα (αποσπάσματα)


Οι πολέμιοι του καλού
πάντα θα υπάρχουν
και το καλό πάντα
θα τους μάχεται.
Στρατιές δαιμόνων εναντίον αγγέλων
και τανάπαλιν.
Μάχη αδιάκοπη χωρίς νικητή.
Θεός και Διάβολος,
ισόπαλοι πάντα.
Ως να χαθεί το πάντα
και να χαθούν αμφότεροι οι Ισχυροί
μέσα σε Μαύρη τρύπα, 
ανίσχυροι εντέλει,
ως και ημείς.

-.-

Σσσσσσσς!
Ένα ποίημα κοιμάτ’ εδώ.
Στον τάφο τούτο
ένα ποίημα κοιμάται.
Σσσσσσσς!
Μη θορυβείτε 
σας παρακαλώ,
μην ενοχλείτε
την αιωνιότητά του.

-.-

Και μη θεωρείτε ότι  αιωρείται ανάμεσά σας
τίποτα περισσότερο από ένα βλέμμα.
Αν φιληθείτε , το οφείλεται στα μάτια σας.
Κι αν συμβρεθείτε το χρωστάτε στο βλέμμα σας,
μην το λησμονείτε.
Γι’ αυτό, τα μάτια σας
σαν τα μάτια σας!
Όλος ο έρωτας τα μάτια μας είναι!
Ε; Τι; Πώς; Και το μίσος;
Ίσως…

-.-
Αν μ’ αγαπάς αληθινά και θες
καλύτερον μέρα τη μέρα να με βλέπεις,
μην ευλογείς τα λάθη μου και μη χαμογελάς,
όταν να κλάψεις πρέπει.
Λόγον αλόγιστον ποτέ μην πεις
για να με τέρψεις.
Οι κολακείες είν’ εχθρές
για σένα και για μένα.
Αν μ’ αγαπάς να με κοιτάς
με μάτι ευθύ,
με βλέμμα ίσιο.
Κι όταν μιλάς να μου μιλάς
με την καρδιά σου ορθή.
Αν θες να μ’ αγαπάς και να ευτυχίσω.

-.-

Στη θάλασσα με πάει ο ποταμός
θέλω  δεν θέλω.
Είμαι νερό και λάσπη κι άμμος
στο χαμό.
Στο τίποτα με πάει ο Ουρανός
θέλω δεν θέλω.

-.-

Χιόνισε; Δεν ξέρω… Ίσως χιόνισε
ή ίσως έτσι να νομίζω.
Λευκό απάνω στο λευκό
δεν ξεχωρίζει.
Είναι φορές που λέω πως είμαι
ψάρι στο βυθό.
Ποτέ μου δεν θα μάθω
αν βρέχει στον αφρό.

Γιώργης Π. Δρυμωνιάτης

Από την "Ολιγολογίες και Πολύλογα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου