ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Άνθος μου χειμωνικό

Άνθος μου χειμωνικό

Απ’ τον κήπο της καρδιάς μου
δυο τριαντάφυλλα μαδώ,
ροδοπέταλα να ράνω
το δικό σου τον ανθό.

Στο παρτέρι της ψυχής μου
έν’ αγιόκλημα φορώ
να σου στείλω άγιο μύρο
στον ξανθό σου τον ανθό.

Ανεμώνα του χειμώνα
να ‘ξερες τί λαχταρώ!
Μες στο κρύο, μες στα χιόνια
στο κορμί σου να καώ.
Κι απ’ το κόκκινο σημάδι
των χειλιών σου να βαφτώ,
ανεμώνα του χειμώνα,
λουλουδάκι μου καυτό!

Απ' το έσω της ματιάς μου
φως αστερικό τρυγώ
να σου ρίξω δυό αχτίνες
στον πολύχρωμό σου ανθό.

Κι απ’ τα χέρια της αφής μου
χάδι πιάνω τρυφερό
να χαϊδέψει την αφή σου,
άνθος μου χειμωνικό.

Ανεμώνα του χειμώνα
να ‘ξερες τί λαχταρώ!
Μες στο κρύο, μες στα χιόνια
στο κορμί σου να καώ.
Κι απ’ το κόκκινο σημάδι
των χειλιών σου να βαφτώ,
ανεμώνα του χειμώνα,
λουλουδάκι μου καυτό!

Γιώργης Π. Δρυμωνιάτης

Από την ΕΝΟΡΧΗΣΤΩΜΕΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου