ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Νιφάδα του χιονιού


Νιφάδα που αγγίζει κορφή κυπαρισσιού
και στα μαλλιά σκαλώνει ωραίου κοριτσιού.
Ελλάδα μου, Ελλάδα , λευκότατη χαρά
σου φέρν' η βοριαλάδα ως κάτω στο Νοτιά.
Νά 'μουν κι εγώ κλωνάρι στο πέπλο του χιονιού
και να 'ρθει να με πάρει ο Ήλιος του Μαγιού.
Να 'μουν κι εγώ μια πέτρα στην πλάτη του βουνού,
ν' αντέχω τους χιονιάδες και τ' άλλα τ' ουρανού. 
Κρυφό φιλί σού στέλνω πατρίδα μου ακριβή
που σ' έχω μες στο στέρνο ό,τι καιρός κι αν ΄ρθεί.
Κι εσείς όπου κοιμάστε στο χώμα κάτω εκεί,
λευκότατες μου αγάπες που άρπαξε η γη,
το χιόνι αν σας κρυώνει, θα ρθω ζεστός εγώ,
γονείς μου που κοιμάστε στο χώμα το λευκό.
Νιφάδα που στραγγίζει στη ρίζα μου υγρή!
Χειμών' αγαπημένε! Πατρίδα μου λευκή!


Γιώργης Π. Δρυμωνιάτης
Φωτο χθεσινή, από τα χωράφια μας στο χωριό μου, το Δρυμώνα, χιόνι πάλλευκο στο νησί μουμετά από ακριβώς 30 χρόνια. Ελπίδας μήνυμα.
Φωτο. Ελπίδα Μαριάτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου