ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

Για το Facebook, αλλά και για εδώ ισχύει.



ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΓΕΛΙΑ

Από της 5ης απογευματινής  της σήμερον , υφιστάμεθα ύπουλον επίθεσιν εις το ανὀι και αλλάζομεν ριζικώς. Αι  ημέτεραι δυνάμεις αράζουσιν εις το πάτριον έδαφος, χαλαρώνουν και το φχαριστιούνται , ό,τι κι αν τους συμβεί. Από ἐμπροσθεν ή από μετόπισθεν, αφ’υψηλού ή από κάτω. Δια να σώσομεν τουλάχιστον την ψυχή μας και καλή ψυχή σε όλους σας!

Διότι η σωτηρία της ψυχής …. είναι σαν το πράμα του Πρίαπου, ή σαν το δικό σας, τέλος πάντων, μεγάλο είναι κι αυτό, φτου! φτου!

Τέρμα η σοβαρότης!!! Ντου γιου καταλάβατε;;;; Από την σήμερον καταργώ τον Ποιητή και δηλώνω Προφήτης, σαν εκείνον του Αρκά, που μιλάει στην αγελάδα και του απαντάει το βόδι…ο ρεεεεε Μεγάλε Αρκά!!!γεια σου!!!!

Καθώς απέτυχα πλήρως με ό,τι σοβαρό ασχολήθηκα εδώ και 66 χρόνια, ( από το να μπουσουλάω , μέχρι το να πηδάω  ψηλά  κι από το να ποιώ, μέχρι τον ηθοποιό, από την πολιτική, μέχρι τη μαγειρική και από το σεξ , μέχρι το ρεφλέξ  κλπ κλπ κλπ), λέω από εδώ και πέρα να ασχοληθώ μόνο με γελοία πράγματα, που είναι και πιο σοβαρά. Όπως λέει κι ο  καλός μου παλιόφιλος Μανώλης Καλλίγερος  στα ΚΥΘΗΡΑΪΚΑ του, στην προμετωπίδα της σελίδας, της θρυλικής του «Πεζούλας του Τριβόλου» (την ευλογία του να ‘χω, όπως εδώ και 35 χρόνια μετ’ ευγνωμοσύνης την έχω!!!)  λέει, που λέτε,  ότι το είπε ο Πλάτων, που, ανάθεμά τον, τίποτα δεν άφησε να πω εγώ,  λέει λοιπόν  αυτός ο Πλάτων –τον ξέρετε;;-  πως «Άνευ γελοίων τα σπουδαία μαθείν...ου δυνατόν». Καταλάβατε τι θέλει να πει; Σ’ αυτά άλλωστε, και να αποτύχει κανείς, σκασίλα του μεγάλη. Έτσι κι αλλιώς σε υπόληψη δεν θα τον έχει κανένας σοβαρός, αυτόν τον γελοιολόγο. Ποιος θα ασχοληθεί με έναν μπαχαμπούχλα;

Αποκηρύσσω μετά βδελυγμίας  λοιπόν κάθε τι «Ποιητικόν»  και ό,τι άλλο δήθεν σοβαρόν έχω γράψει μέχρι σήμερον.  Από σήμερον προφητείας Δρυμωνίου το ανάγνωσμα, σοφίαν προσχώσωμεν! Αμήν!

Από εδώ και πέρα, αυτός ο τοίχος θα είναι μόνο για γέλια. Να φοράτε τα πάμπερς σας , παρακαλώ, όταν τον διαβάζετε, διότι θα βρέξει.

Α, που και που , εκτός από γελοία προφητεία, θα γράφω και για  καμιά συνωμοσία, άντε και κανένα ακαταλαβίστικο για τους έξυπνους. Από μικρός ήμουν καλώς σε όλα αυτά. Ιδίως σε προφητείες, μου το είχε πει και ο Θρησκευτικός μου στο Γυμνάσιο, εσένα παιδί μου θα σου φέρνουν κάποτε φαγητό οι κοράκοι επάνω στο βουνό, σαν τον Προφήτη Ηλία, μου είχε πει…λες ρε γαμώτο;; ..και οι ακρίδες δεν μ’ αρέσουν καθόλου,  μπλιάχ… προτιμώ νυχτερίδες και κατσαρίδες. Ξέρω όμως. Μ’ ένα καλό ψοφίμι για φιλοδώρημα, θα παραγγέλνω γαρίδες στον κόρακα.

Οι κόρακες και οι κόλακες είναι τα καλύτερα ζώα.

Παρακαλώ, δεν θέλω εδώ, ούτε ένα  λάικ,  ούτε σχόλια, βαριέμαι,  σαν  άνθρωπος με ιδιαιτερότητα από πίσω, να σας απαντώ.  Να  γελάτε μόνοι σας. Να κάνετε χαχαχαχαχαχα , αλλά να μη μου το γράφετε κιόλας εδώ, διότι  γαργαλιέμαι όταν διαβάζω χαχαχαχα και αρχίζω και  κακαρίζω  εδώ πέρα  μόνος μου κι εγώ και θα νομίζει ο γείτονας ότι έκανα αυγό. Άσε που μου το μπερδεύετε κιόλας καμιά φορά , κι αντί χαχαχαχα,  μου γράφετε αχ αχ αχ και παθαίνω …Μόνο, αν σας έρθει να κλάψετε, εντάξει, εκεί φωνάξτε με , να συμμετέχω. Θα αρχίσω να κλαίω αμέσως μετά από σας  και θα σταματήσω μάλιστα και μετά από εσάς, επειδή εσείς θα έχετε αρχίσει πιο πρώτα από μένα. Πλήρης συμπαράσταση πάντως. Κλαίω απίθανα, σας λέω! Να φανταστείτε, πρόπερσι , που είχε μεγάλη ξηρασία, μόνο οι δικές μου τριανταφυλλιές δεν ξεράθηκαν. Τις πότιζα δάκρυα.

Απαγορεύονται πλήρως επίσης οι κάθε είδους προσκλήσεις, ιδίως  σε ποιητικές βραδιές με ομιλίες χασμουροτικές , αλλά και σε άλλα ξενύχτια νεκρών και νεκροζώντανων, σε  σελίδες, ομάδες, (πλην του Ολυμπιακού βεβαίως), θρησκείες, ανωμαλίες, πάρτη με ούζα (με ρακές μέσα!)  και ο, τι άλλο φοβερά ομαδικό. Ουφ, δεν μπορώ άλλο πια, έχω πάθει αλλεργία στο εμείς όλοι μαζί. Σιγά μην κάτσω να τσακώνομαι με όλους μαζί;  Μου αρκεί ο εαυτός μου. Εγώ,  για να αλλάξω τον κόσμο, από τούτον τον μπιπ-λάκα θ’ αρχίσω.

Απαγορεύω επίσης εδώ μέσα κάθε είδους φιλοσοφία, εκτός κι αν είναι μετά μαλακίας. Και θα δω. Αν πέσει πολλή μαλακία, θα την απαγορεύσω και αυτή τη φιλοσοφία, μετά συγχωρήσεως, αλλά θα την κόψω. Είπαμε….αλλά μην κουλαθούμε κιόλας!!!

Σημειωτέον ότι η πνευματική ιδιοκτησία όσων θα γράφω δεν ανήκει σε μένα, σιγά μην τη διεκδικώ, να πουν ποιος είναι ο βλάκας που διεκδικεί τις βλακείες του…όχι…όχι , δική σας είναι η βλακεία μου και χαλάλι σας, δωρεάν την  έλαβα, δωρεάν σαν την δίνω. Πάρτε μου την όσο θέλετε, κλέψτε την, βασανίστε την, πάλι βλακεία θα μείνει.

Κι ακόμα ένα σημειωτέον. Αν δείτε και σοβαρεύω, -ο μη γένοιτο-,  εκεί στη θέση του λάικ, να μου στέλνετε μια μούντζα, απ’όλα έχει το ιντερνέτι…και μην τα μπερδέψετε…άλλο η μούντζα, αλλά η βρούντζα. Μην δω καμιά μπερδεμένη βρούτσα στον τοίχο μου, αλίμονο σας. Θα σας την επιστρέψω ακέφαλη.

Σας φιλώ κατακούτελα κι όπου αλλού θέλετε, από τη μέση κι απάνω.  Μόνο να φοράτε την μάσκα σας, μη φιλήσω κανένα ιό από την Κορώνη και με βρείτε τσιτόνι…

Αυτά και καλό Σωματοσάββατο να έχετε αύριο που είναι των ψυχών!

Μετ’ ατιμής

Γιώργης Δαιμονογιώργης, 

εκ Δρυμώνος ορμώμενος.

Υ.Γ. : Προσοχή!  Όποιος δεν το διαβάσει τούτο εδώ, αλλά  και όποιος, αφού το διαβάσει, δεν το στείλει μετά και σε άλλους  666 φίλους του στο φβ,  θα κάμει δέκα μέρες να ενεργηθεί, θα του ρίξουν δακρυγόνα στη μύτη του, θα φάει κορονοϊό με το κουτάλι και θα συνευρεθεί με τον Ερντογάν στα σύνορα. Σωρευτικά όλα αυτά!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου