ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Χτένια ψυχής

Όταν ο Ήλιος θα μυρίσει
ψωμί και λάδι και κρασί
και με αλάτι θα ξομπλίσει
τ' αγαλματένιο σου κορμί,
θα 'ρθω κι εγώ να σε φιλήσω
στην άκρη του καλοκαιριού,
πουλί τ' ανέμου, πελαγίσο,
που μου 'χεις πάρει όλο το νου.

Όταν η θάλασσα θ' ανθίσει
και μύρο αλμυρών ανθών
το σώμα σου θα 'χει ποτίσει,
τ' ολόγυμν' επί των αφρών,
θα ' ρθω κρυφά στην αγκαλιά σου,
που φύκια θα μοσχοβολά
και με τα μάτια στα μαλλιά σου
θα σου χαϊδέψω τη χαρά.

Όταν οι φλόγες φτερουγίσουν,
άνομα εντός μου ως θα μπεις,
σαν φωτιστούν οι αφορισμοί μου
εκ της δικής σου αναλαμπής,
θα 'ρθω μικρή μου, ασημένια,
σ' απόσταση αναπνοής
και θα σου φέρω εγώ τα χτένια,
τα που ποθείς. Χτένια ψυχής.

ΓΙΩΡΓΗΣ Π. ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗΣ
Από τα
ΕΡΩΤΑΡΩΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΔΑΚΡΥΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου