ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

έρως προς την Ερατώ

Με τις πάμπολλες ευχαριστίες μου στη Λυράνθη, την πρώτη φίλη που απέκτησα ιντερνετικά μέσα από αυτό το μπλογκ εδώ και κάποια χρόνια και που η φιλία της με τιμά διαρκώς










έρως προς την Ερατώ


....πάρε με Ερατώ των κυμάτων,

μαζί  σου στα πέλαγα πάρε με,

στους αφρούς των μεγάλων θαλασσών,

στης χαράς και στης θλίψης τα ωκεάνια

αεικίνητα βουνά, πάρε με Ερατώ,

να χορέψουμε,

λόγο το λόγο να ημερέψουμε  τις ψυχές,

τις αλήθειες της γλώσσας

πέρ’ απ΄τα φιλιά να γευτούμε,

να ψάλλουμε άφωνοι κάτω απ’ τον Ήλιο,

μέσα στο πούσι, αραχνοΰφαντη

ωδή να ψάλλουμε

για τα μάτια που λάμπουν

κι αγαπούν και χωνεύονται μες στο καμίνι

των πύρινων λόγων της σιωπής, αχ Ερατώ,

επί των αφρών των κυμάτων σου

έλα πάρε με , τη λύρα σου ν’ ακούσω μέσα

στη βουή των πολλών, ρίγος,

εγώ ο λίγος,

αχ και να γινόμουν εραστής σου Ερατώ,

ν’ αγκαλιαστούμε ασφυχτικά,

Ερατώ μου της ποίησης , Καλλιέπεια εσύ,

των παγανών μου ονείρων αγία,

των ειδώλων μου εσύ παναγία ψυχή,

μύρο στων ανθών τη φλεγμονή,

ν’ αγκαλιαστούμε τη νύχτα,


με αγχέμαχο πάθος να ενωθούμε,

έρωτας, ψυχή με ψυχή, ένα εγώ κι εσύ,

στην εράσμια πράξη δοτοί,

του σώματος και του πνεύματος μίξη,

ω Ερατώ, στου χάους την κοίτη,

στην φάτνη του εγώ, (έλεος, έλεος!)

να μου γεννήσεις κάλλος θέλω! 

ΓΙΩΡΓΗΣ Π.ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗΣ
Από την  συλλογή
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥ ΤΡΗΣ ΘΕΡΜΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ

2 σχόλια:

  1. Γιώργη μου, με συγκινεί η εμπιστοσύνη σου να το οπτικοποιήσω έτσι όπως το ένιωθα εγώ..
    Είναι αμοιβαίο κάθε Ευχαριστώ που μου χαρίζεις,
    τόσα χρόνια πλέον..
    Και είναι, επίσης, ο σεβασμός και η αγνή φιλία που προχωράει κάθε βήμα μας..
    Χάρηκα που σου άρεσε..
    Και σε επόμενα ακόμη καλύτερα, εύχομαι..
    Να είσαι καλά να Γράφεις, αγαπημένε φίλε μου..
    και Χίλια, στα χείλη, Ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ' ευχαριστώ , Λυράνθη μου!!! Σ' ευχαριστώ για την τόσο μακροχρόνια φιλία, που μου την αποδεικνυεις με τόσα όμορφα έργα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή