ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

ονειροδρομώντας






Ποιήτρια της ψυχής μου!!!!
Τρέμω από συγκίνηση....άφωνος ονειροδρομώ....
στο λόφο θέλεις ή στο πέλαγος...
που να κλείσω ευτυχία;
το τραπέζι της αγάπης σου παντού χωρεί......
γιατί έχω δακρύσει μωρέ;;;; ξέρεις εσύ γιατί έχω δακρύσει;;;;
μάλλον ο άνεμος των ονείρων στα μάτια μου, μάλλον......
ήθελα λέω την μέρα εκείνη να βρέχει,
δάκρυα, ιδρώτας και βροχή μαζί,
όταν θα βγάλεις το πέπλο σου και πέσεις ζωντανή,
ολοζώντανη, θερμή, μετέωρη στο χάος του εγώ μου.
Εγώ δεν θέλω και πολλά για να πεθάνω......
μ' ένα φιλί, με δυο ανάσες , με τρία χαμόγελα,
εκεί στη Γιούκαλη θα φυτέψω φτερά, θα φυτρώσω αητός,
θα σε πάρω ψηλά, θα κοιτάμε τον κόσμο,
ο κόσμος θα κοιτά, εμείς ουρανός,
οι άλλοι επίγειοι, εμείς συννεφάτοι, οι άλλοι σερνάμενοι...
εγώ δεν θέλω και πολλά για να πεθάνω απ' ευτυχία...
λίγο σάλιο, υγρασία στα χείλη σου..
...μπορεί και να μου φτάνει.....

ΓΙΩΡΓΗΣ. Π. ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗΣ
Από την  ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΡΜΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ

1 σχόλιο:

  1. Στην άμμο πάνω τη ζεστή κλείσε τραπέζι... έχει παγωνιά κι ας είναι Ιούνης...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή