ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΗΠΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ-ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ
O χρόνος, ο χαζορολογάς, τα ρολόγια μ' όλα έχει χαλάσει. Ένα μόνο ρολόι που χτυπάει τικ-τάκ

είν' η καρδιά μου, που μετράει την αγάπη που πετάει στα όνειρά μου.

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣE ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥ, Ω ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ν' ΑΨΗΛΩΣΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ,ΚΑΛΟΤΥΧΗ!







Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Πάω...

Οι αντίρροπες δυνάμεις
του παρελθόντος και του μέλλοντος,
η επιείκεια του παρόντος,
η εξουσία του μηδενός.
Νιώθω την απειλή εναντίον τού εγώ
απ’ τον πυρήνα του θανάτου,
μα δεν φρενάρω τις περιστροφές μου
στον ουρανό.
Τραβολογιέμαι στ’ άδυτα
του νου και της ψυχής
με τόση αγάπη για τα πάντα!
Ευδαιμονώ εν μέσω των δαιμόνων μου,
λίγος εν τω πολλώ,
πολύς μές στο υπάρχω.
Να μην εξοικειώνεσαι με το τίποτα,
μου λέω,
και τραβώ κατά τους ορίζοντες
των δεκάξι ανέμων. Πάω…



Γιώργης Δρυμωνιάτης
Από την ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΤΙΚΉ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου